Jdi na obsah Jdi na menu
 


Citigo

8. 5. 2013

 Škoda Citigo se na našich silnicích objevila koncem roku 2011 a hned si získala řadu fanoušků. Již v prvních měsících prodeje se malá Škoda vyhoupla na vrchol svého segmentu, během roku 2012 jejímu kouzlu podlehlo více než 30 000 zákazníků. Citigo je dostupné se dvěma motory. Redakčnímu testu jsme podrobili výkonově slabší litrový tříválec se 44 kW, který spolupracoval s manuální pětistupňovou převodovkou. Má vůbec smysl se mezi miniauty poohlížet po konkurenci?

Maximální vnitřní prostor na minimálním půdorysu – takhle nějak mohla znít první myšlenka při návrhu Škody Citigo. Tvary 3563 milimetrů dlouhé karoserie s minimálními převisy ještě nespadají do nového designového jazyka automobilky. Přední část se velmi podobá současné generaci Fabie, ale ostře řezaná maska chladiče již v roce 2011 napovídala, jakým směrem se budou ubírat nové modely mladoboleslavské značky. Citigo bylo také prvním vozem, které na kapotě vozí nejnovější ztvárnění okřídleného šípu.

 

video:

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář